Informasjon om mobilabonnement fra Mycall
5G dekning:
Ja
Purregebyr:
35,- kroner
BankID:
Gratis
Dekning:
Telia dekning
Hastighet:
25 Mbt/s til 1 000 Mbt/s
Fakturabetaling:
Giro, eFaktura og papirfaktura
Fakturagebyr:
59,- kroner
Papirfaktura:
59,- kroner
EHF:
Ukjent
Kundeservice:
06160
Nettside:
Ingen bindingstid
Ingen bindingstid
Fri bruk i EU/EØS
Fri bruk i EU/EØS
Best i pris:
Billigste operatør på flere kanter
Informasjon om mobilabonnement fra MyCall
5G dekning:
Ja
BankID:
Gratis
Fakturabetaling:
Avtalegiro, eFaktura og papirfaktura
Fakturagebyr:
59,- kroner
Purregebyr:
35,- kroner
Papirfaktura:
59,- kroner
Epostfaktura/Avtalegiro:
Gratis
Tvillingkort:
Gratis
Dekning:
Telia dekning
Hastighet:
25 Mbt/s til 1 000 Mbt/s
Kundeservice:
kundeservice@mycall.no
Nettside:
Fordeler med MyCall mobilabonnement:
Ingen bindingstid:
Ingen bindingstid
Fri bruk i EU/EØS
Fri bruk i EU/EØS
Mycall har eksistert helt siden 2001 under navnet Lebara. Den gangen satset de på kontantkort for utenlandske statsborgere som oppholder seg i Norge, hvor de kunne få rimelige ringeminutter sammenlignet med de andre aktørene på markedet den gangen. I dag tilbyr de en rekke abonnement med det samme fokuset – å ringe rimelig til alle land uten uforutsette kostnader.
De har flere abonnement å velge mellom med fokus på hvilke land du ringer mest til. Du kan for eksempel ringe så mye du vil innenfor EU, USA og Canada, Asia, Midtøsten eller Afrika for kun 199 per måned med 500MB data inkludert. Ønsker du kun å ringe eller sende meldinger innenfor Norge koster dette 99,- per måned, men da er ingen data inkludert.
I alle abonnement får du også:
For dem som ikke kan tegne abonnement i Norge, tilbyr de også Mycall kontantkort som er ganske rimelige. Du får 3 GB data til kun 149 kroner per måned, og du kan betale på nett for å fylle opp kortet hver måned når du er tom. Du kan også kjøpe til ekstra data når som helst.
Mycall gir deg muligheten til å administrere abonnement, handle mobiltelefoner og bestille tilleggstjenester- Alt i fra en brukervennlig min side som gir deg god oversikt over forbruket ditt. Kundesenteret er åpent fra mandag til fredag mellom klokken 08.00 til 18.00 på telefon 06160, mens chatten stenger allerede klokken 15.00. Du kan også sende dem en e-post, men da er svartiden på nesten 48 timer, så da går det raskere å få svar på enten chat eller telefon om det haster å få tak i noen som kan hjelpe deg.
Mycalls dekning kommer fra Telia, et av de mest pålitelige mobilnettverkene i Norge. I de største byene får du et suverent 5G mobilnettverk, men de har 99,9% dekning i resten av landet med sitt 4G nettverk. Dette betyr høy fart over hele landet, og du kan selv sjekke dekningskartet hos Telia om du kan bruke Mycall abonnement i ditt område.
Fordeler:
Ulemper:
Med en aktør som satser på kunder som har behov for å ringe utenlands, er det litt rart at de ikke har markedsført seg mer til bedrifter med egne bedriftsabonnement. Istedenfor satser de på privatkunder som har et behov for å kontakte sine kjære i andre land, og dette har de for så vidt lyktes godt med, men bedrifter har også et stort behov for rimelige utenlandssamtaler.
Er du først og fremst ute etter data og ikke ringe til utlandet, blir det rimeligst å velge kontaktkortet til Mycall. Da får du bedre priser på data og samtaler i Norge inkludert i prisen, men ikke til utlandet.
Ingen reklame eller mas – bare sparetips!
Send meg en e-post med pengebesparende tilbud og eksperttips
Les mer om Personvern