Informasjon om mobilabonnement fra Unifon
5G dekning:
Ja
Purregebyr:
79,- kroner
BankID:
Gratis
Dekning:
Telenor dekning
Hastighet:
25 Mbt/s til 500 Mbt/s
Fakturabetaling:
Giro, EHF og faktura
Fakturagebyr:
79,- kroner
Papirfaktura:
99,- kroner
EHF:
49,- kroner
Kundeservice:
support@unifon.no
Nettside:
Fordeler med Unifon:
Ingen bindingstid
Avtaletid 24 måneder
Fri bruk i EU/EØS
99,- kr i måneden
Best i pris:
Billigste operatør på flere kanter
Informasjon om bedriftsabonnement fra Unifon
5G dekning:
Ja
BankID:
Gratis
Purregebyr:
49,- kroner
Fakturabetaling:
Avtalegiro, eFaktura og epost faktura
Fakturagebyr:
79,- kroner
Papirfaktura:
99,- kroner
EHF:
49,- kroner
Tvillingkort:
99,- etbl – 39,- mnd/pris
Dekning:
Telenor dekning
Hastighet:
25 Mbt/s til 1 000 Mbt/s
Kundeservice:
support@unifon.no
Nettside:
Fordeler med Unifon mobilabonnement:
Ingen bindingstid:
Avtaletid 24 måneder
Fri bruk i EU/EØS
99,- kr i måneden
Med over 250 millioner kroner i omsetning og over 48 000 bedriftskunder, har Unifon blitt en solid aktør på bedriftsmarkedet i Norge. Med fordelaktige mobilabonnement tilpasset driften, og en rekke forskjellige ekstratjenester som bedrifter har bruk for, er det masse å se fremt il som kunde hos et av norges største mobiloperatører for bedrifter.
Du kan velge mellom en rekke forskjellige løsninger for mobilabonnement, og tjenester som mange bedrifter har bruk for.
Full kostnadskontroll – Har du eller ansatte behov for å bruke telefonen både privat og på jobb uten å måtte skifte ut SIM-kort hele tiden, tilbyr Unifon en enkelt løsning for å få kontroll over private samtaler og bedriftssamtaler. Dette sparer bedrifter for mye tid på å finne ut av hvordan mobilbruken foregår i selskapet.
Teams innenlands og utenlands – har dere ansatte som må reise mye i forbindelse med jobb, men trenger fortsatt å være i kontakt på møter, kan Unifon tilby mobilabonnement som inkluderer Microsoft Teams både innenlands og utenlands, uten at de må være avhengig av å ha et wifi-nettverk i nærheten og kan bruke mobilnettverket.
Håndtering av samtaler – har dere et felles nummer for kontakt til bedriften, kan dere effektivt sette opp deres eget sentralbord med Unifon, slik at kunder kommer i kontakt med de rette personene. Med et nettbasert sentralbord hvor dere kan enkelt styre innkommende samtaler, får dere mer flyt i hverdagen og bedre kundeservice.
De er også veldig gode på pris. som et eksempel får du 150GB data-abonnement til 449,- per måned, og i tillegg 20GB data innenfor EU/EØS.
Hos Unifon tar de virkelig kundeservice på alvor. Med et døgnåpent kundesenter på telefon 05015 med mindre en 30 sekunders ventetid, kan du forvente førsteklasses service for din bedrift. Alle kunder får også en egen kundekontakt, uavhengig av bedriftens størrelse!
Med kundesenter i de fem største byene, Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger og Kristiansand, blir det enkelt for kunder å ta kontakt og få god oppfølging fra Unifon.
Du får det beste nettverket i Norge med 4G og 5G dekning over hele landet. De bruker Telenor sitt mobilnett som har flest basestasjoner i Norge for å sikre best mulig kvalitet på tjenesten. Som Unifon-kunde er du allerede aktivert for 5G med SIM-kortene de tilbyr på sine mobilabonnement. Det eneste du trenger å sørge for er å ha en mobil som støtter 5G, så har du tilgang til det raskeste nettverket i Norge.
Fordeler:
Ulemper:
Det er ingen tvil om at Unifon har laget en tjeneste som de fleste bedrifter i Norge trenger. Med rimelige abonnement med masse data samt en rekke fordelaktige tilleggstjenester, er det mye å glede seg over som kunde hos Unifon.
Men det er ikke så enkelt å gjøre endringer på egne mobilabonnement, og dette fører ofte til en god del tilleggsgebyrer. men med en fast kontaktperson som kan hjelpe dere med å rette opp i abonnement og priser, er stort sett de fleste bedriftskunder fornøyde med Unifon.
Ingen reklame eller mas – bare sparetips!
Send meg en e-post med pengebesparende tilbud og eksperttips
Les mer om Personvern