Informasjon om mobilabonnement fra Phonero
5G dekning:
Ja
Purregebyr:
Ukjent
BankID:
0,49 kroner
Dekning:
Telia dekning
Hastighet:
25 Mbt/s til 1 000 Mbt/s
Fakturabetaling:
Giro, eFaktura og papirfaktura
Fakturagebyr:
99,- kr eks mva
Papirfaktura:
99,- kr eks mva
EHF:
29,- kr eks mva
Kundeservice:
04500
Nettside:
Bindingstid
24 måneder
Fri bruk i EU/EØS
Fri bruk i EU/EØS
Best i pris:
Billigste operatør på flere kanter
Informasjon om mobilabonnement fra Phonero
5G dekning:
Ja
BankID:
0,49 kr pr handling
Datarollover:
20,- kroner i måneden
Fakturabetaling:
Avtalegiro, eFaktura og papirfaktura
Papirfaktura:
99,- kr eks mva
Epostfaktura:
59,- kroner
EHF:
29,- kr
Tvillingkort:
Koster 39,- pr mnd eks mva
Dekning:
Telia dekning
Hastighet:
25 Mbt/s til 1 000 Mbt/s
Kundeservice:
kundeservice@phonero.no
Nettside:
Fordeler med Phonero mobilabonnement:
Ingen bindingstid:
24 måneder avtaletid
Fri bruk i EU/EØS
Fri bruk i EU/EØS
Phonero ble etablert i 2008 og er Norges mest kjente mobiloperatør for bedrifter. De har en rekke integrerte tjenester i mobilabonnementene som er viktige for at bedrifter skal kunne kommunisere effektivt internt og med kunder. Med kontorer i Oslo, Stavanger, Trondheim, Bergen og Kristiansand, er de strategisk plassert til å hjelpe bedrifter i de største byene i Norge.
Phonero priser spenner seg fra 289,- til 569,- per måned avhengig av hvor mye data ansatte har bruk for i sine abonnement. Det mest vanlige abonnementet heter Phonero Red, og 15 GB med ubegrenset tale og sms koster ikke mer enn 369,- per måned.
I tillegg er det en rekke andre fordeler med Phonero:
Det handler om å få en mer profesjonell telefontjeneste til bedriften når det gjelder Phonero. Sørg for at du ikke går glipp av viktige salgssamtaler! Med over 300 000 brukere fordelt på 30 000 bedrifter i Norge, er det tydelig at små og mellomstore bedrifter er veldig fornøyd med Phonero sine tjenester.
På Phonero Min Side får du tilgang til en rekke forskjellige verktøy for å administrere dine mobilabonnement. Legg til brukere, reduser data, endre på sentralbordet og mye mer. Her er mye tilrettelagt for selvbetjening, både for deg selv og ansatte i bedriften som kan utføre små endringer selv ut i fra hvilke kriterier «administrator» godkjenner.
Kundesenteret kan også hjelpe deg fra mandag til fredag mellom kl.08.00 til kl.16.00 på enten telefon 04500 eller på chat på nettsidene.
Phonero er tilknyttet Telia-nettet, noe som betyr at du får Norges beste 4G og 5G nettverk tilgjengelig med høy ytelse. Kunder av Phonero skryter av et klart taleanrop uten mye støy i bakgrunnen, og et nettverk som dekker 99,9% av hele landet til enhver tid. Så trenger du et stabilt nettverk med høy kapasitet er Phonero absolutt å anbefale for bedrifter.
Fordeler:
Ulemper:
Phonero har mye fokus på å tilrettelegge tjenesten til små og mellomstore bedrifter i Norge, med flere tjenester som er en stor fordel i hverdagen for de fleste bedrifter. Men det er litt synd at et selskap på denne størrelsen ikke har åpent i helgene eller lengre utover kvelden, men hovedsakelig er systemet lagt opp slik at du skal kunne administrere mye av abonnementer og tjenester selv via din egen logg inn.
Ingen reklame eller mas – bare sparetips!
Send meg en e-post med pengebesparende tilbud og eksperttips
Les mer om Personvern