Informasjon om mobilabonnement fra Telia
5G dekning:
Ja
Purregebyr:
Ukjent
BankID:
Gratis
Dekning:
Telia dekning
Hastighet:
25 Mbt/s til 1 000 Mbt/s
Fakturabetaling:
Giro, eFaktura og papirfaktura
Fakturagebyr:
79,- kr pr mnd
Papirfaktura:
79,- kr pr mnd
EHF:
Ukjent
Kundeservice:
+ 47 924 05 050
Nettside:
Ingen bindingstid
Ingen bindingstid
Fri bruk i EU/EØS
Fri bruk i EU/EØS
Best i pris:
Billigste operatør på flere kanter
Informasjon om mobilabonnement fra Telia
5G dekning:
Ja
BankID:
Gratis
Fakturabetaling:
Avtalegiro, eFaktura og papirfaktura
Fakturagebyr:
79,- kr pr mnd
Purregebyr:
35,- kr pr mnd
Papirfaktura:
79,- kr pr mnd
EHF:
Ukjent
Tvillingkort:
Koster 49,- pr mnd
Dekning:
Telenor dekning
Hastighet:
25 Mbt/s til 1 000 Mbt/s
Kundeservice:
kundeservice@telia.no
Nettside:
Fordeler med Telia mobilabonnement:
Ingen bindingstid:
Ingen bindingstid
Fri bruk i EU/EØS
Fri bruk i EU/EØS
Med eget nett og en rekke fordeler for unge mobilbrukere, er Telia Mobil fortsatt en av de største aktørene på markedet i Norge. De har en lang historie bak seg under navnet Netcom, som på 1990-tallet og ble Telenors argeste konkurrent på mobilmarkedet. Tidligere fokuserte de kun på mobiltelefoni, men etter hvert har de også abonnement på TV- og strømmetjenester og mobilt bredbånd.
Telia satser mye på unge brukere som har et stort behov for data. Du kan faktisk få fri data veldig rimelige for kun 399,- per måned om du er under 29 år. For oss andre derimot, kan du velge mellom datapakker fra 3 GB til 249,- per måned og opptil 20 GB for 449,- per måned.
I tillegg tilbyr de tre mobilabonnement til ungdom under 16 år fra 99 til 199 kroner med en fast mengde data for full kontroll over utgiftene på barna.
Inkludert i de vanlige abonnementene får du:
Telia Mobil satser mye på nettsikkerhet og familieabonnement, slik de har bestandig gjort før smarttelefoner kom på banen. Så er du ute etter å samle alle mobiltelefoner og tjenester til Telia, har de en rekke funksjoner som kan begrense kostnader og bruk for ungdommene i huset.
Det er veldig enkelt å bli kunde hos Telia. De ordner alt med flytteprosessen fra andre selskap, og du kan prøve dem gratis i 2 måneder om du ikke er fornøyd med tjenesten. Kundesenteret er åpent alle dager og du kan nå dem på telefon + 47 924 05 050, chat og e-post med raskt svar.
Telia kundeservice åpningstider:
Hverdager kl.08.00 – kl.20.00
Lørdag kl. 09.00 – kl.17.00
Søndag/helligdag kl.10.00 – kl.15.00
Telia har sitt eget mobilnett i Norge, og har god dekning over hele landet. I løpet av 2023 eier de det første landsdekkende 5G-nettverket, hvilket betyr raskere og bedre mobildekning i alle byer i Norge. Men er du usikker på om Telia har dekning i ditt område, kan du sjekke dekningskartet på nettsidene.
Fordeler:
Ulemper:
Det koster litt å være kunde hos Telia Mobil om du ikke er ungdom, men de som er under 29 år har mye å glede seg over som Netcom kunde. I tillegg er familie-abonnementene ganske lønnsomme og gir deg full kontroll og oversikt og familiens mobilbruk. Så er du opptatt av å ha full kontroll på kostnader og et stabilt og raskt nettverk, er Telia absolutt ikke et dumt valg.
Ingen reklame eller mas – bare sparetips!
Send meg en e-post med pengebesparende tilbud og eksperttips
Les mer om Personvern